2013. június 23., vasárnap

#FONTOS!!

Sziasztok! Lenne pár bejelenteni valóm.

0#: Na. A Bloglovinos követési lehetőség az az, hogy beírjátok: A wonderful life with 1d, akkor kiadja, és a "follow" ikonra kattintva követhetitek.

1#: aki még nem tudná, annak mondom, hogy;

Nagyon fontos minden egyes bloggernek!
Sziasztok!
Ez nem a szokásos bejegyzés, de nagyon fontos mindenkinek, aki bármilyen blogra fel van iratkozva, vagy saját blogja van!

A lényeg az, hogy a Google Reader meg fog szűnni, nem fogod látni a blogoknak a frissítéseit, amikre fel vagy iratkozva, és a saját blogodon pedig el fogod veszíteni a rendszeres olvasókat.
Szóval, ha szeretnél megoldást találni erre a frissítésre, akkor olvasd ezt el, Diana Brunwin blogjáról másoltam át ezt a tájékoztatót, amit Ő írt.


"Bizonyára a blogspot ezen rész - a design készítő, fanfic író - nem igazán értesült erről az "eseményről". Csak páran tudnak róla nekem is a nővérem szólt, mivel ő egy teljesen más műfajba blogol, de ez most teljesen mindegy. Bizonyára fogalmatok sincs, hogy mi az a Google Reader, mert én se tudtam először.
Mi az a Google Reader?
Mindennap fellépsz a blogspot fiókodba, s megnézed milyen friss bejegyzések kerültek fel más-más blogra. Ezt jelenti a Google Reader, ami behozza a friss bejegyzéseket, hogy ne kelljen mindig, folyamatosan nézned az adott blogod. Nos, ez fog megszűnni.

Akkor mi lesz? Mindennap sorba meg kell néznem a blogokat?
Nem, nem kell! Van egy olyan oldal, ahova ha beregisztrálsz minden blogod bekerül, amit követsz és úgy fogod OTT(!) azon az oldalon látni, mintha blogspoton lennél. De, csak is látni fogod. Ott tudomásom szerint nem írhatsz bejegyzést a blogodra(bloglovinon), csak látod a friss bejegyzéseket. Ugyan úgy berakhatod a saját blogodat is, de csak azt látod ott, hogy kiköveti ott bloglovinon.Tehát blogspoton felrakod az új részt és bloglovinon látják.

Tehát körülbelül három hét múlva már nem fogod blogspoton látni a friss bejegyzéseket tudomásom szerint.

Mi az a "bloglovin"?Az említett oldal, melynek segítségével láthatod kedvenc blogjaid legújabb bejegyzéseit.

Nos, többet ezen a linken tudhattok meg:
http://noriciisblogdesign.blogspot.sk/2013/06/nagyon-fontos-minden-egyes-bloggernek.html?m=1

2#: a szokásos "kevés a komi" cucc. De ez most komoly. Nem tudom, mi az amit rosszul csinálok. Talán az írás? Meglehet. Nem tartom magam profinak, a történetem átlagos. Mégis, elvárnék nehány rövid megjegyzést a részekhez! Egyszer szeretnék egy jó hosszú kommentet kapni!
Ráadásul kevés az oldalmegjelenítés. Emberek! Nyár van! Ilyenkor kellene többet nézni! De van ilyen. Nem tervezem abbahagyni a blogot a hiányok miatt-azt azonban tudnotok kell, hogy csalódott vagyok. Szóval valószínűleg kevesebbet fogok /részt/ hozni, ritkábban. Ezt viszont később talán majd megváltoztatom, ha több lesz a megtekintés és a komment. Tehát HAJRÁ!

3#: nézzetek be BONNE STEPHENS blogjára. Szerintem izgalmasnak ígérkezik.

4#: SEGÍTSETEK!!! A hétvégén voltunk a Balatonnál, azon belül szombaton Balatonfüreden, az Annagora aquaparkban. Na már most. Láttam egy fiút. Akiről semmit nem tudok. Azt szeretném kérdezni, nem ismertek olyan 15-19 éves srácot, akinek totál rövid a haja /tényleg nagyon rövid!!/, fekete napszemcsije van, éééés, a kocsija rendszáma IML781?? Oké. Ez elég kevés dolog, viszont csak ennyit tudok róla, úgyhogy ha véletlenül láttátok/ismeritek, szóljatok légyszí! [a napszemüveget úgy viselte, hogy a feje hátulján össze volt fogva. Plusz, sárga fekete fürdő gatya is volt rajta...pls!! Nekem fontos -akármilyen szánalmas is hogy itt keresem rajtatok xD]

5#: a blog, mint kitaláltam 32 részes lesz.
6#: JÓ VAKÁCIÓT!! ^^ *--*

xx Emma:3

2 megjegyzés:

  1. Sziaa!! Én már nagyon várom az új részt, minden nap megnézem hogy érkezett e új, szerintem a sztori nem is átlagos annyira, és nem mondom hogy profi író vagy, de érdekesen (jó értelemben ám:)) írsz, és nekem tökre tetszik.:DD Ja, és hát, igen, a legtöbb olvasó olyan mint én, ami azt jelenti, h csak vészhelyzetbe kommentelünk, legalábbis én ezzel így vagyok. És hogy nincs elég komi az nem azt jelenti, hogy nem jó a blog, mert igenis az, hanem az olvasók lusták/nem szeretnek komit írni:/ Ilyen rendszámú autót, illetve annak sofőrjét sajnos nem ismerek, de azért hajrá! és átérzem...
    Ui.: Remélem elég hosszú megjegyzés lett :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm szépen <3 Amúgy én is "vészhelyzetes-kommentelő" vagyok igazából xdd Sietek az új résszel, csak nincs annyi ihletem, de próbálkozom.
      P.S: igen, elég hosszú lett:D♥ c:

      xx Emma:3

      Törlés