2013. június 30., vasárnap

Helyzetjelentés

Sziasztok! Nem, még nem résszel jövök. Viszont lenne egy bejelenteni valóm: a huszadik fejezethez semmi ihletem nincs. Nem tudom, hogyan kezdjek hozzá, miről szóljon, stb. Írjam meg fél évvel később? Nem. Túl sok minden kimaradna. Írjam naponként? Nem, nincs annyi ötletem. Hát akkor? Nem tudom. Valószínűleg az lesz, hogy.....várok. Ugyanis kezdtem egy új blogot. Most ahhoz jobban van kedvem, ráadásul ihletem is van hozzá. Szóval most egy rövid ideig rész nélkül kell élni az életeteket. Sajnálom. Viszont, ti is adhattok ötleteket ide kommentben, vagy facebookn, Twitteren,stb. Azért azt még mindig nem sajnálnom, ha hagytok pár komit♥

u.i.: LENNE EGY KIHÍVÁSOM SZÁMOTOKRA!!!! Challenge!! Challenge!!
Khmm. Szóval. Mivel a blog 32 részes lesz, és már lassan meg van a húsz, még mindig csak hatezer az oldalmegjelenítés. Azt szeretném kérni, hooooooooooogy: HA VÉGE LESZ A BLOGNAK, LEGYEN MINIMUM 15,000-ES NÉZETTSÉG! Még kilencezer, és megvan! Tehát, én kérek sok cserét: ti benéztek sokszor. És kész is! Kérlek! Benne vagytok?! Köszi!!!! Akkor hajrá! Lehetőleg októberre legyen meg! Az jó hosszú idő....na de ennyit akartam közölni, remélem vettétek az adást, sziasztok!

u.u.i: Írjatok véleményt/komit!

xx Emma:3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése